Pages

Monday, December 29, 2014

Easy Like Sunday Evening (this time on Monday evening)


Е ми... съвсем я зарязах тази „рубрика“ и това си е *навежда глава засрамено*. Че и на всичкото отгоре се сещам за нея в понеделник, при положение, че традиционно трябва да е в неделя. Все пак определено искам да си я възобновя, защото ми носи много настроение, а и ми е важно да си напомням за малките неща, които правят живота ми цветен.
Напоследък се чувствам като пенсионерка, честно ви казвам. От известно време всичко, което ми се прави, е да си седя вкъщи, да смуча кофеин, да чета книги, да гледам сериали и да готвя. Ма то си е нормално, като се има предвид, че наскоро прехвърлих преклонната възраст от 27 години (мамка му, още не мога да повярвам, че съм толкоз дърта...сякаш вчера бях на 17).
Та така... Без повече пенсионерски охкания и вайкания, ето ги нещата, които ме зарадваха през изминалата седмица:

-          понеже мега прекрасните ми приятели и мега чудесното ми гадже ми подариха електронен четец за рождения ден (или както там се казва туй нещо...техничарче биах макло ас), съм си насвалява сума ти книги и сега се чувствам като дете в сладкарница – направо не знам коя да започна най-напред;
-          сприятелих се с още една квартална котка, дето преди не щеше да ми дава да я мачкам, ама сега припка при мене, като ме види (знаех си аз, че щом ми вика „мяу“, рано или късно ще дойде да си общуваме);
-          успях да се видя с Цецо, преди да замина за Благоевград (на него пък между другото му се роди племенник, жив и здрав да е!);
-          тъй като ми се наложи да си отработя 29-ти и 30-ти, защото първите седмици на декември ме притискаха разни срокове, ми се събраха сума ти почивни дни наведнъж и направо не мога да им се нарадвам;
-          всички подаръци за Коледа, които взех за близките си, бяха посрещнати с бурно одобрение, особено от страна на племенниците;
-          като стана дума за племенниците, успях да прекарам доста време с тях, което ме накара да осъзная колко са пораснали – и физически, и на акъл; страшно са ми умни, забавни и щури и много си ги обичам <3;
-          отидох на традиционната среща на класа, която си организираме всяка година покрай Коледа, и се видях с доста хора, с някои от които не се бях виждала от завършването;
-          след празниците успях да се прибера в София в събота и да прекарам деня сама на тишина и спокойствие – много си обичам семейството, ама съм си интроверт и няколко последователни дни, прекарани в пълна къща с хора, могат доста да ме изнервят.

Как мина вашата седмица?

2 comments:

  1. Много е хубаво, когато човек успее да се организира да направи нещата, които точи във времето. Четец за Коледа звучи повече от прекрасно, разбирам радостта ти! Моята седмица мина доста бурно, но и бързо. Така е около Коледа. Весело посрещане на Новата година! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, весело и на теб! :)

      Delete